onsdag 10 november 2010

Solsidan ger mersmak!

Jaha, nu har vi sett alla solsidan-avsnitt och det känns lite tomt. Hoppas att de någon gång gör fler för det är en riktigt bra serie! Kommer sakna Felix Herngren och Mia Skäringer, Josefin Bornebusch och Johan Rheborg för att inte tala om Henrik Dorsin! De spelar så grymt bra allihop! (Fast Mia Skäringer ska jag se live på fredag. Längtar!) Har jag berättat att Henrik Dorsin handlade av mig en gång? Han köpte en DVD-box med Beck och streckkoden funkade inte så jag fick ringa avdelningen för att få ett pris. Då sa tjejen i luren: "du har en kändis i din kassa" och av någon jäkla anledning svarar jag: "I totally know!" För jag trodde att han inte skulle förstå att vi pratade om honom då...??? Haha! Jag sa till honom att jag tyckte han var grym och han tackade och önskade mig en bra dag innan han gick. Vad jag levde på detta ögonblick i flera dagar sedan! Då har man inte mycket till liv, kanske..?
Förlåt mitt förra inlägg förresten. Jag var sårad och bitter, men nu har jag bestämt mig för att alltid i fortsättningen skita i de bloggare som inte uppskattar sina läsare. Svårare än så är det inte.

5 kommentarer:

  1. Jo men det är väl lite kul med kändisar! De måste ju handla nånstans de också, så varför inte på MAXI. Jag läser gärna din blogg,men visst, jag brukar inte kommentera. Det kan jag ju ändra på. Birgitta.

    SvaraRadera
  2. Solsidan - WOW - underbar serie!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Som tur så börjar jag inte vanligen så tidigt. Jag brukar jobba kvällar och lördag eftermiddag egentligen och bara 3-4 gånger i veckan. På dagarna, inne i veckorna alltså, går jag i skola.

    Du har nog värre än mig om du måste stiga upp kvart i fem :S
    Jag antar, efter vad jag läst, att du också är en "kassatant" :P (även om du inte är en tant)

    SvaraRadera
  4. Haha, smarta jag läste inte alla nya kommentarer jag fått innan jag nyss svarade = jag läste inte det som du kommenterat på andra inlägg. Så nu får det istället bli en till kommentar. Men nu har jag läst igenom alla kommentarer innan jag svarar igen :P

    Jag har börjat tycka om Pink mer och mer.

    Ja, Elin sjöng/sjunger ju inte alltid bäst, men som sagt hon är cool + att hon är hemma från nästan samma trakter som mig. Pga det så hejade jag ännu mer på henne ^^

    SvaraRadera
  5. Vet du att de kommer en säsong med solsidan nu snart.. så än är det inte slut!! bra va !! kram martina

    SvaraRadera