torsdag 18 november 2010

Nu är jag blond!


Igår var det den stora dagen med stort B! Jag blev blondin och är hur nöjd som helst! Älskar både färgen och frisyren och känner mig nästan som September eller Robyn! :-) Enda nackdelen var väl att jag fick sår i bakhuvudet av behandlingen och att min frisör råkade riva mig med borsten när hon skulle fixa till frisyren. Hon hade jättedåligt samvete för det och ringde t.o.m idag för att höra om det känns bra och tipsa om att jag ska badda med alsolsprit för att undvika infektion. Hon är så himla gullig och grymt duktig!
Nu ska jag lyssna på Mikrofonkåt och bara komma in i rollen som blondin!

3 kommentarer:

  1. Häftigt! Vilket mod du har som vågar förändra dig! Ditt utseende är skapt för olika stilar och färger!

    Klädsamt!

    SvaraRadera
  2. Du är så grymt fin gumman. Riktigt riktigt cool. Coolare än september till o med o då är man cool! ;) kram!!

    SvaraRadera
  3. Hej igen.. ser inte min kommentar här så ja skriver igen=) gu va snygg du är i håret=) passar dej som handen i handsken fats du är lika fin i mörkt med=) inte alla som passar i båda...

    simon tycker du het i din nya färg=)

    hoppas du / nu mår bra kramar martina

    SvaraRadera