onsdag 10 november 2010

Galna män och jag.

Jag har mad menifierat mig, hihi! Jag gjorde henne inte exakt som mig själv, men det var roligt att leka lite med alternativen som fanns. Hittade det hos pyttis-Anna och ville testa. Vill ni prova så gå in här.
Igår började jag och C att plöja igenom alla Solsidan-avsnitten. Kom till avsnitt fem och ska nog fortsätta ikväll. De är ju bara helt underbara! Snacka om igenkänningshumor!
Idag ska jag åka till sjukhuset och röntga mina händer och fötter. Läkaren jag var hos för tre veckor sedan har misstänkt att jag har reumatism så nu ska de se om han har rätt då. Fast jag hoppas att han har fel. Dock finns det i släkten så tyvärr finns ju risken att jag har det...
Vad mycket snö det har kommit! Nu plogas vägen utanför och min bil är dels täckt med snö och kommer dessutom bli instängd bakom en vall av snö nu... Roligt att gräva fram den. Inte! Men det är ganska fint ute i alla fall, tycker jag.
Ha en skön onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar