fredag 30 december 2011

Snart ett nytt år!

Gott nytt år! Imorrn är det nyårsafton och sedan är det 2012! Vi ska fira ihop med samma gäng som vanligt och vi blir bara fler o fler, med alla barn! Denna gången är vi 20 personer, när våra bebisar är ute så blir vi 22, men så småningom är det väl kanske några av de andra som får syskon... never ending story, typ! Vi har valt att ha catering det här året, känns ganska skönt och smidigt. Vi ska inte vara hos oss utan ett par som bor väldigt nära, det är ju kanon! Särskilt med tanke på att jag nog kommer bli rätt trött och inte orka hålla ut så länge detta nyåret- och inte kommande heller, kanske... Ska bli mycket trevligt att träffa alla, det ser jag fram emot!
På måndag ska vi på ultraljud igen och det ska bli kul! Lite extra kul den här gången, varför kan jag tala om en annan gång. :-)
I onsdags var vi i Linköping och köpte ett par babyskydd av en tjej. Bra att ha det klart, men vi har fortfarande ingen vagn... det är nog svårast! Vi letar febrilt på Blocket och det finns ju en del, men de flesta är i Stockholm och det är lite långt att åka bara fram och tillbaks på en dag. Men det ordnar sig!
Ha en härlig nyårshelg!!

4 kommentarer:

  1. Heeeej! Gott nytt år och ha en mysig helg;) Jag vet varför det blir extra kul på mån, hihi! Pussa magen från mig (kom på att det kanske inte är det lättaste!) Massa kramar från Elona

    SvaraRadera
  2. Jag vill önska dig och de dina ett riktigt GÖTT NYTT ÅR! Tänk vad mycket spännande som du kommer att uppleva under 2012. Jag kommer verkligen att följa dig under nästa år och under ditt liv.

    Många, många varma hälsningar från

    Cybermorsan

    SvaraRadera
  3. Tips: Babytravel tvilling/syskoonvagn har mina vänner varit nöjda som tusan med! Inte särskilt dyr heller... Absolut inte Carena!
    kram

    SvaraRadera
  4. Gott slut och gott nytt! :-)
    Kram Malin

    SvaraRadera