lördag 17 december 2011

Fullt upp!

Idag har vi köpt gran. :-) Det känns bra! Lite senare ska vi klä den och det blir nog något julgodis gjort också.
Igår var vi hos familjerätten och skrev på papper för att bekräfta att Claes är far till barnen. Av en ren slump berättade jag att vi väntar tvillingar och då var man ju tvungen att skriva på en dubbel uppsättning papper, för att det ska gälla för båda bebisarna! Tur att jag sa det, annars hade vi fått åka tillbaks sen.
Sedan var vi på min arbetsplats och handlade: Maxi Ica stormarknad. Vet inte om jag någon gång skrivit att jag jobbar där..? Det tog minst en timme för jag träffade ju en massa arbetskamrater som jag ville prata med och önska god jul och så! Claes var helt frustrerad innan vi kom till kassan, haha!
På kvällen så målade jag klart sovrumsdörren och tog även listerna runt toadörren.
Idag har jag dock känt av att jag varit mer aktiv än vanligt både igår och idag. Har mått lite illa och varit fruktansvärt trött! Helt matt, t.o.m! Så jag somnade en timme i soffan efter att vi köpt granen. Det behövde jag! Sedan åt vi lunch och nu mår jag bättre.
Ska ta kort på granen sen och lägga ut, det är ju en jultradition! :-)

2 kommentarer:

  1. Många underbara julkramar från mig!

    SvaraRadera
  2. Helt rätt att du vilar lite när du varit så flitig. Det gäller verkligen att lyssna på kroppen. Det lönar sig i längden!

    Hoppas helgen varit bra!
    Kram Malin

    SvaraRadera