måndag 5 december 2011

Snö!!!

Jubel och tjim!! Det var snö imorse och är fortfarande ute! jag blev så glad! Stackars dessa rosor bara som var på väg att slå ut, nu blir de isrosor istället. Var tvungen att gå ut en sväng, tog t.o.m en liten promenad, men det var blandade känslor i kroppen under tiden. Benen tyckte det var superskönt att få jobba lite, men mitt bäcken hämnades med att kännas som det skulle gå av på mitten. Jag tog mig runt i alla fall och var likväl lycklig över snön och solen som skiner!
Gick förbi en granne som just klev ut för att sopa lite, herr Gustavsson, och han gratulerade mig till de kommande bebisarna. De har sett mig på håll, men inte fått chans att säga något. Gullegubbe, jag gillar dem! Han och hans fru, alltså. :-)
Har bytt telefon idag till min iPhone som jag skaffade i augusti, men var tvungen att vänta tre månader med att börja använda. (Eftersom det var tre månaders uppsägningstid hos tre som jag hade innan.) Hm, har förresten gått mer än tre månader ju... äh! Därför kunde jag lägga upp en bild och fler lär det bli nu när jag har denna fantastiska telefon! :-)
Har varit sugen på en cupcake hela morgonen så nu ska jag nog klämma i mig en! Hur onyttigt det än må vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar