torsdag 8 december 2011

Julklappsrace!

Tjenare! Hur mås det? Själv mår jag riktigt bra idag! :-) Vi ska åka och göra ultraljud vid halv två, alltid kul att få se de små liven igen. Sedan har jag fått Claes att gå med på att åka och handla lite julklappar. Yeay! Jag älskar att köpa julklappar och att få göra fina paket till de kära som ska få dem!
Imorrn ska Claes åka till London med fyra kompisar. Det var något band de skulle se där. Tror ni att jag är avundsjuk? Då tror ni alldeles rätt! Fy vad roligt att få se London i juleskrud! Men det får väl bli en annan gång...
Igår var jag på julmys med tjejerna. Det var glögg, pepparkakor, kycklingsallad, julgodis, vin för vissa och must för andra. :-) Och massor med härligt tjejsnack! Blir alltid lite chockad över hur frispråkiga vi blir när vi kommer ihop. Tur att ingen hör oss för det är inte rumsrent..! Vi hade köpt varsin julklapp som vi kastade tärning om och till sist fick i alla fall alla en var. Jag fick med mig en flaska vinglögg, haha! Claes blev glad för det är ju han som får dricka upp den. Inte helt själv, för jag tänkte man kunde bjuda på den när vi firar min födelsedag. Jag fyller ju på Lucia, så det är snart.
Hoppas ni har en fin torsdag!

2 kommentarer:

  1. VAd roligt att läsa att du har haft en bra dag och en trevlig samvaro med dina vänner. JAG VILL OCKSÅ ÅKA TILL LONDON! Fy då

    SvaraRadera
  2. Åh, vad mysigt med ultraljud. Så overkligt att se liv i magen. :-)

    Ha en toppenhelg!
    kram Malin

    SvaraRadera