onsdag 2 februari 2011

En bra onsdag.

Det går bra nu! :-) Igår var jag först hos mamma och sedan på syjunta och det var som vanligt mysigt, med fika och en massa tjejprat samt vilda barn. Bl a så bestämde vi att vi framöver ska boka in en tjejkväll på ett ställe som heter Hela mig och ta någon skön behandling. Det är en skönhetssalong som ligger jättenära mig, men jag kunde inte hitta någon webbsida att länka till. Får återkomma helt enkelt!
Idag ska jag träffa ett par kompisar och den ena kompisens dotter på shoppingmeckat A6 för en lunch på Ikea. Ska bli trevligt!
Resan till Barcelona är nära förestående nu, eller i alla fall bokningen. Det blir sista helgen i april, för det passade oss bäst och jag längtar redan! Ska bli så härligt!
Nu måste jag nog göra mig i ordning. Ska jobba ikväll också, men bara en kort tid: 15:55-21:00.
Ha en skön onsdag!

1 kommentar:

  1. Du verkar ha det trevligt med alla dina vänner och du har även Barcelona inpå knutarna!

    SvaraRadera