tisdag 8 februari 2011

Nu får du ju dela med dig! Av det här goda?

Hej svej! Åh, ibland är det tokroligt att läsa bloggar- (och andra dagar orkar jag inte alls, men inte denna dagen!) Alltså, jag har börjat följa några nya bloggar som verkligen inspirerar mig och ger mig grav New York-längtan! Den som ger mig det sistnämnda hittar ni här. De som inspirerar mig både till att vilja teckna och att fotografera finner ni här och här. Ganska komiskt egentligen att jag tipsar om bloggar som har, jag vet inte hur många, fler läsare än vad jag själv har, men ibland hittar man något som gör en glad och då vill jag dela med mig av det. Jag gör som i OLW-reklamen; jag delar med mig av det goda. (Jag tror det är OLW...) Minns ni?
Nu ska jag göra något så roligt som att städa! Men det ska jag inte dela med mig av här, det vore ju inte så kul. :-)
Ha en fin fortsatt tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar