onsdag 23 februari 2011

Sweet svett!

Alltså, jag älskar att träna! Man blir så jäkla pigg och glad samt känner sig stark! Var på gymmet innan och körde 30 minuter på crosstrainern, (svetten bokstavligen rann om mig), sedan åkte jag faktiskt hem, drog på favoritmusiken och gjorde sit ups, armhävningar, triceps-hävningar och rumplyft. :-) Visst hade jag kunnat träna styrka på gymmet med, men det är skönt att slippa t.ex vänta in maskinerna.
Något jag skulle vilja prova är t.ex zumba eller dans fuego på friskis. Men mitt problem är koordinationen... när jag gått på pass med många stegkombinationer kan man tro att jag är både blind och förståndshandikappad! Jag har skitsvårt att hänga med och när jag väl fått kläm på en kombination då hojtar ledaren till och så byter vi till något annat. Suuuck! Men jag får väl bara kämpa på, gå några gånger och hoppas på att övning faktiskt ger färdighet. :-)
Någon som känner igen sig?

1 kommentar:

  1. Zumban på Friskis är jättelätt! Väldigt kul o svettigt! :)

    SvaraRadera