lördag 19 februari 2011

Så här har jag det...

Hej hej! Sitter och kollar på vinnare V75, haha! Det känns ofantligt moget att ha köpt en andel och kolla på lopp för lopp- ensam! Min sambo spelar in med bandet hela helgen så både igår och idag får jag ha hela soffan för mig själv och titta på precis vad jag vill. Fast det är allt lite surt att vara ensam två kvällar på raken... nåja, det är ju inte speciellt ofta det blir så.
Har varit hårt tryck på jobbet idag. Jag står i kundtjänst och vi har nyligen blivit postombud och i och med det fått kölapps-system, vilket kunderna inte är vana vid och man får tjata ihjäl sig på folk att ta en kölapp! Dessutom prioriterar systemet postkunder, så de som har övriga ärenden kan få vänta jättelänge ibland och blir ju irriterade... just lördagar är det ju jättemånga som ska spela på hästar och annat och det är spelstoppstider att ta hänsyn till så får de då stå och vänta länge kan det bli en del sura kommentarer. Med andra ord rätt så stressigt för oss bakom disken! Av den anledningen är det ändå ganska skönt att vara hemma, själv och bara ha det lugnt och skönt och lukta på blommorna... nä, men läsa bloggar och kolla på hästar, t.ex. Sedan blir det melodifestivalen, men jag ska bara kolla på bidragen för imorrn ska jag upp kl fem så det blir tidigt i säng. Härlig helg, va? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar