tisdag 22 februari 2011

Chockväckning!

Vaknade med ett ryck av att telefonen ringde idag. (Vilket var helt ok då klockan var halv tio...) Jag orkade inte svara, men fick ett meddelande av mamma att Ryanair skulle sluta flyga till Barcelona! Jag gick upp och började googla och fick bara fram att de skulle sluta avgå från Malmö, men sedan pratade jag med mamma som sett på Aftonbladet att de skulle sluta flyga från flera ställen i Sverige, bland annat Västerås som vi ska flyga ifrån. Min sambo ringde till Västerås flygplats och fick då veta att vi har sådan röta att den första maj, (vilket är datumet för vår hemresa från Barcelona), är absolut sista flygningen mellan Västerås och Girona. Ryanair ska tydligen skicka ut information till de som bokat flyg till Barcelona, men de ligger lite lågt ännu- vilket jag förstår! Shit, vilken tur att vi slipper boka om och krångla. :-)
Bilden ni ser under snodde jag från Dahlarnas blogg, bara för att lampan var så himla snygg! (Tycker jag då.) Praktisk också med smyckeförvaring. Skulle kunna tänka mig en i varje färg på olika ställen i vår hus. Snygga lampor har vi inte jättegott om och det gör faktiskt väldigt mycket för helheten i ett rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar