onsdag 9 februari 2011

Lite blomster och planer inför sommaren.



Några bilder på mina nyinköpta blommor som ger i alla fall mig vårkänslor. Sedan köpte jag blandade frön till sommarblommor som jag funderar på att sätta i ett par krukor på trappan. Det borde väl funka att så frön så också? De ska inte ner i jorden förrän i april/maj, men det gör inget.
Idag var jag på A6 med en kompis och hennes dotter. Jag fick hjälpa dottern att gå på toaletten och när jag lyfte upp henne på toan så sa hon: "jag älskar dig". Det var ju urgulligt! Sedan ville hon sitta i mitt knä när vi fikade. Mysigt! :-)
Nu ska jag snart åka till jobbet. Ha en fin onsdag!

1 kommentar:

  1. Får jag också sitta ditt knä om jag säger att jag älskar dig;-)))) skojar bara!

    Visst är det härligt att möta ett barns spontanitet och äkthet!

    Härligt med blommor!

    SvaraRadera