fredag 4 februari 2011

Tre-årings-trots!

Hejje! Idag har jag en sur-dag. Vill inte jobba och i synnerhet inte hela helgen! Är så omotiverad och det känns jättetrist att behöva göra sig i ordning för att åka till jobbet. Enda trösten är att en kär vän kommer till oss ikväll och hon brukar sprida glädje så det blir säkert bättre sedan. Jag börjar 6:45 både lördag och söndag och det är väl det som känns jobbigast. Bläh! Som en trotsig tre-åring vill jag sätta mig på golvet, sparka med benen och gnälla "vill inte!" högt!
Men något jag gillar är att SVT börjat visa "Dom kallar oss artister" igen. Såg ni det senast när Salem al Fakir var huvudperson? Jag tycker att det är ett jättemysigt program. Missade ni det? Spana in här.
Nu ska jag ta mitt gnälliga, bleka fejs in i badrummet och spackla mig lycklig.
Ha en fin fredag allihop!

2 kommentarer:

  1. Kom igen gumman!Nu kämpar vi ihop,jag öppnar både lör och sön!Har själv jättesvårt att komma in i vardagen igen,längtar bara tillbaka till Koh Chang!!kram malin

    SvaraRadera