torsdag 14 april 2011

Min eftermiddag.

Idag har både sambon och jag varit ute och kutat efter jobbet, men inte tillsammans. Han sprang med ett par kompisar och jag själv med min Ipod. Måste ha musik så jag inte hör hur jag flåsar. Annars känner jag mig tröttare än jag är.
Sedan gjorde vi en sjyst sallad med egen dressing. Här vispar C ner rosépeppar som han hackat. Det ser ni på nästa bild. De kom i fel ordning...
Salladen bestod av blandsallad, paprika, tomat, böngroddar, ärtskidor, fetaost, salami och dressing. Vi har kört GI-diet nu i en vecka och gör så även denna vecka så ingen pasta!
Tog en bild på mig själv också. Är ju lite egenkär... dock hamnade ju inte jag i fokus och jag gillar hur bilden blev.
Senare ikväll ska jag nog åka in till en kompis i stan och ta en fika. Kanske blir vi tre personer, men vet inte än. Jag börjar inte förrän kl tolv imorrn så jag kan ju vara uppe ganska sent idag och jag sitter gärna och snackar skit med mina vänner. Det är bland det bästa som finns. :-)
Imorgon kväll blir jag ensam, C ska på after work, men det är lugnt. Jag har både Så ska det låta och en konsert med Robyn att titta på. Dessutom jobbar jag i helgen så det blir hyfsat tidigt i säng både fredag och lördag. Sen kommer jag vara ledig två helger på raken! Under påsken är jag schemalagt ledig och sedan är det ju Barcelona-time! Längtar en aning då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar