fredag 15 april 2011

Adele - Someone Like You (Live On The Brit Awards 2011) 15/02/11


Har just kollat klart på Robyn live från Berns på ettan och det var grymt bra! Hon är ju så duktig och cool!
En annan duktig tjej är Adele och jag har särskilt förälskat mig i den här låten- så mycket känsla och så snygg låt. Pianot är underbart och förstärker känslan. Jag faller för starka, speciella röster och lyssnar väldigt mycket på kvinnliga artister. Tror det är för att jag gärna sjunger med och då gillar jag sådant som jag tycker att min röst funkar till och jag klarar att sjunga. Sedan är jag en känslomänniska och därav faller jag lätt för sådana här lite smöriga sånger.
Ska snart gå och lägga mig. Men är ganska pigg nu. C är ute och roar sig, vem vet när han trillar in. Då sover jag nog. :-)
Puss på er, hoppas ni har en skön fredagskväll!

2 kommentarer:

  1. En helt UNDERBAR låt och en fantastisk artist!

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar låt och röst. Jag håller med dig om att vissa berör mer än andra och det här är en sådan låt. Jag gillar röster som är djupa och rensjungande men samtidigt lite rossliga som ger den optimala känslan.

    Jag ska också försöka sjunga med! Vilka artister sätter du på spelaren när du vill njuta?

    SvaraRadera