torsdag 7 april 2011

Hej hej!

Apropå inget.... Det finns två Eddie Murphy-filmer som jag tycker är riktigt roliga! Den ena heter The golden child och är ingen bra film egentligen, bara just rolig. Den andra är ombytta roller som jag tycker är en genialisk film! Ni kan se ett roligt klipp från den första filmen här. Och från ombytta roller här. Har ni sett dem? Vad tycker ni?
Ikväll är jag ensam hemma. C repar. De har fått en spelning i augusti i alla fall och det är ju kul!
I helgen ska jag och C gå på leva och bo-mässan på Elmia i Jönnet. Hoppas att det är en givande mässa. Det är ju skoj att göra något annorlunda om inte annat.
På kvällen ska jag ut- igen. Det ska dock bli kul! :-)
Söndagen bjuder på besök av min fina vän C och hennes bebis! Äntligen ska jag få gosa och mysa med lille N. Jag ser fram emot att träffa dem så himla mycket! Jag tror att Mr C också tycker att det ska bli kul att få bekanta sig med det nya livet.
Ja, det är ungefär så min helg ser ut. Vad ska ni göra?

3 kommentarer:

  1. Ombytta roller är go, men "En prins i New York" och "Snuten i Hollywood" filmerna är ju också grymma! :-) /J

    SvaraRadera
  2. Bäst är "Delerious" och "Raw", ingen protest, häst.

    SvaraRadera
  3. Åååh, våra "golden child"-stunder. Undrar hur många gånger vi har sett den! :D !"Sardo numpska!"

    SvaraRadera