fredag 8 april 2011

Färgklickar!


Ett par inspirationsbilder från Village. Snart är det ju påsk och somliga pyntar lika mycket som till jul medan andra är mer sparsamma. Jag tycker att det är kul med riset och att köpa hem påskliljor och tulpaner, men är inte längre lika mycket för pyntet i övrigt. En massa kycklingar och höns, nej tack, men fint på bilderna är det ju. Om inte annat så är det härliga färgklickar och det är något jag saknar utomhus. Det är så trist med allt brunt så därför kan man kanske ändå behöva lite gula kycklingar och limegröna höns. Eller färgglada ägg att hänga i riset.
Hoppas på lite annan inspiration på bo o leva-mässan imorrn. Det ska tydligen finnas en saluhall med massor av gottigt att sätta tänderna i. Det gillar vi! :-)


Önskar alla en skön fredag! Själv är jag så glad att jag är ledig i helgen så dagen kommer gå fort, tror jag. :-)

1 kommentar:

  1. Jag vet inte om jag kommer att påskpynta men det skulle sätta en lite färgklick i tillvaron.

    Jag är ganska övertygad om att din helg kommer att bli lysande!

    Kram

    SvaraRadera