måndag 11 april 2011

Bruno Mars - "Grenade" (Studio Session) LIVE!!! Och VÅR!

I helgen har det varit så fantastiskt väder! Soligt och varmt så man blev upptinad ända inifrån hjärteroten. Vi har suttit bakom sommarstugan både i lördags och söndags och gottat oss.
I lördags var vi först på bo o leva-mässan som var en besvikelse så där var vi knappt tjugo minuter innan vi drog. Vi köpte med oss varsin sallad och satte oss i solen istället.
På kvällen var jag på fest och det var roligt som vanligt. Det är ett härligt gäng och det blir många skratt, mycket dans och en del snusk, haha!
Igår kom en kär vän på besök med sin fina bebis och det var så kul! Dels att få träffa N- (bebisen)- och få hålla honom, (jag skulle lätt kunna vänja mig vid att få bära på en bebis), och att få hänga med min kompis som jag saknar så grymt mellan gångerna! Det blir ju inte så ofta när hon bor i Sthlm. Det var ännu varmare igår när vi satt mot stugväggen och solade oss, drack kaffe och njöt. Det var hon, jag, C och bebisen då, fast han fick ligga på en filt i skuggan.
Hela helgen har varit så himla bra! Så den här måndagen var det inte så jobbigt att gå upp. :-)

Sweet lord, holy mother of Jesus, vad det här är snyggt, känsligt och bara ljuvligt! Bruno har så underbar röst och de andra killarna körar som om de hade honung i strupen. Gillar honom till vänster bara för att han har så cool outfit. :-) Man blir ju kär... (förlåt, C.) Hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar