onsdag 20 april 2011

Gadda sig, kanske..?

http://rodeo.net/tattoologist/files/2011/04/emailhimlen.jpg
Har mer och mer börjat fundera på om jag skulle tatuera mig. Nuförtiden kan man ju få så snygga gaddar och det känns som att "anything goes", nästan. Kollade på sidan tattoologist för inspiration och det är faktiskt rätt snyggt att bara ha en textrad någonstans. Vill inte ha någon jättegrej som man sedan ångrar eller är för avancerad så det ser för taskigt ut och gör svinont att tatuera in utan bara något relativt enkelt och stilrent som jag kan stå för. Gillar den här bilden med texten "om himlen finns är jag förlorad". Fint! Men att bestämma sig för vad man själv ska ha känns svårt... ska klura lite. Eller jättemycket, för det måste ju kännas hundra!

2 kommentarer:

  1. jag tycker det är jättefint med bara en liten textrad.

    SvaraRadera
  2. Jaaa! Gört!! Vi kan ju göra samtidigt i höst om du vill, då är det dags för mig att gadda insidan av vänsterarmen, faktiskt lite som på bilden ovan, fast kanske lite mer :)

    SvaraRadera