onsdag 6 april 2011

Alltid intressant med nya saker.

Go´kväll, gott folk! Satt och tittade på Vad blir det för mat, men blev helt akut uttråkad så jag satte mig vid datorn för att skriva lite istället. :-) Känns som att man sett Per Morberg göra det mesta redan.
Igår testade jag yoga på friskis och blev helt såld! Det var så skönt, men ändå jobbigt. Så fort jag satte mig ner på mattan så kände jag lugnet lägga sig över mig som en varm filt och det var inga svårigheter att släppa allt annat för att bara fokusera på rörelserna och andningen. Efter att vi varit både jägare och träd så var jag så avslappnad att jag kände mig helt matt! Det är ändå krävande att hålla de där ställningarna. Jag kommer definitivt gå fler gånger. Verkligen både kropps- och själavård. När jag testade dans fuego blev jag besviken istället. Hade troligen för höga förväntningar, men igår var jag lite mer "nollställd" och det var nog bra.
Innan passet träffade jag min barndomskompis E och gick på stan en sväng. Köpte mig ett par jeans som E tyckte var jättesnygga på och det tyckte min sambo med. Jag känner mig lite grann som en muffins i dem, men jag behöver nog bara gå in dem. ;-)
Nu ska vi lägga oss. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar