söndag 31 oktober 2010

Vad tror ni?


Jag funderar på att blondera mig. Typ platinablond som Elin i Idol eller Pink. Har alltid varit brunett och passar väl bäst som det egentligen, men nu har jag börjat fundera på detta och kommer nog inte kunna släppa det förrän jag provat. Min sambo tog en bild av mig och satte på två olika Pink-frillor bara för att se om jag skulle se okej ut blond. Vad tycker ni?
Jag gillar den första frisyren bäst, men färgen är bättre på andra bilden.
Jag ska prata med min frisör imorrn och höra vad hon tycker. Skulle vara kul att testa bara!

1 kommentar:

  1. testa! blir det galet är det ju bara att färga om det igen! :) tycker det ser tjusigt ut, speciellt översta frillan! tufft!

    ja jag älskar den stickade bodyn!
    hihi, jamen visst finns det mycket fina bebisgrejer! kul att din bästa vän ska få bebis!

    SvaraRadera