lördag 23 oktober 2010

Det här ska vi göra ikväll!

Usch, vilken dålig flickvän jag är! Min sambo står i detta nu och slavar vid spisen medan jag sitter här och dels kollar runt på olika bloggar samt skriver lite i min egen. Förlåt, älskling! (Men jag har det jäkligt bra.)
Ikväll ska vi ut och äta så han behöver bara laga lunchen i alla fall. Vi ska träffa ett par kompisar- (det är tjejen i mitt syjuntegäng som är höggravid och hennes kille)- för en najs middag på Karlsson´s. Det ska bli jättemysigt! Det är alltid roligt att hänga med dem.
På förmiddagen var vi i stan och gick på torget. Det är som en marknad med olika frukt-blom-bröd-stånd. Vi köpte en hel torsk som C lagar till nu då samt nya krukväxter till krukorna på utetrappen. Plus lite fikabröd som de fika-torskar vi är. Oj, då var det ju extra passande att vi köpte just torsk! He he...
Näpp, ska sluta tråka ut er, hoppas ni hittar på något kul ikväll!

2 kommentarer:

  1. Hallo bruden! Vem har påstått att du måste ha dåligt samvete för att din kära står och lagar mat? Tanken är fin men jag tror inte killarna tänker som oss.

    Ha nu en riktigt trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Älskar marknader! Och inte blir det bättre av att Mattias precis mailat och skrivit att han är på universums bästa marknad nere i Rom just precis NU. Åh, jag vill också dit! Haha! :) Det är tradition då vi är där.. varje söndag, samma marknad.
    Mysigt med kväll med vänner, hoppas ni hade skoj!

    SvaraRadera