fredag 15 oktober 2010

Hej till publiken!

Hej hej hej! Jag tänkte bara titta in och meddela att jag lever och har hälsan! Har bara inte haft tid att sitta vid datorn den senaste tiden. Ifall ni saknade mig, menar jag. Det har varit allt ifrån ombesiktning av bilen till bullbak hos en kär vän!
Jag har kommit på att jag hatar bilar! De bara kostar pengar och blir rostiga samt är antingen för kalla eller för varma när man ska sätta sig i dem och åka någonstans. Supertrista att städa är de också. Framför allt är de miljö-ovänliga! Men jag skulle inte kunna leva utan en. Tyvärr... hade jag kunnat så hade jag hellre cyklat till jobbet, men det är lite för långt för det.
Ok, nu måste jag göra mig iordning för jobbet. Ha en fin fredag hörni, med mycket fredagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar