tisdag 19 oktober 2010

Underbar inspiration och glädjeämnen!






Har upptäckt en underbar inredningssida och som vanligt är jag väl sist med det. :-) Blomingville by trendkompagniet. Åh, så mycket fina saker som jag blev helt kär i! Jag menar; bara titta på de fina produkt-bilderna. Visst är det ljuvligt?
En annan sak som är ljuvlig är att en av mina bästa vänner ska ha barn! Det ska bli så kul att få ta del av hennes-(deras)- graviditet och sedan den lilla bebisen! Så spännande och roligt känns det!
En av tjejerna i mitt syjunte-gäng är höggravid och det ser jag också fram emot. Att få träffa deras lilla underverk. Hon har dock haft en rätt tuff graviditet med foglossningar från helvetet, typ. Så jag förstår om hon inte vill gå en dag över tiden!
Det var ju en av de andra tjejerna som fick barn nyligen, en fin pojke, och nu ska det alltså bli en bebis till i gänget. Det är så kul med alla "bonus-barn"! Härliga små figurer som förgyller våra syjuntor. :-)
Nä, jag är hos mamma nu så jag ska väl umgås med henne istället för att sitta här.
Ha en skön tisdag!

2 kommentarer:

  1. Hur ofta vill du komma hit och gosa med bebben då?
    Ska vi säga varannan helg?

    PUSS! Love u

    SvaraRadera
  2. woow gillar, jättefint! Hälsa mor!

    SvaraRadera