onsdag 24 februari 2010

Så uttråkad...



Visst har man rätt många bilder på sig själv om man börjar kolla igenom sina bilder. Och alla har en favorit-pose! Haha! Inte så svårt att lista ut min, va? Höger sida snett framifrån med ett litet hemligt leende. Gillar dock kaxigheten i sista bilden.
Att gå hemma sjuk är SÅÅ tråkigt!! Jag klättrar snart på väggarna! Jag har gjort sådant jag orkar: ta hand om tvätten, tvätta lite och tömma samt fylla på diskmaskinen. Ja, hämta in post och slänga sopor med. Vilket spännande liv jag lever just nu! Fy f-n för att vara hemmafru! Hur orkar de där Hollywood-fruarna? Det måste ju vara ap-trist! Inte konstigt att de utvecklar konstiga idéer som att pynta matbordet med hundar i porslin eller att man ska ge sin man oral-sex varje morgon om han så önskar. De har ju inget liv och ingen egen vilja! Enda sättet för dem att få något att hända är ju att spendera pengar- som de får av sina män... men när programmet om Hollywood-fruarna börjar igen så ska jag definitivt kolla! Man kan ju skratta sig fördärvad åt dem! Nu är förresten snart min sambo hemma och då ska vi handla ihop. Jag kan inte gå själv för det måste ju bli matvaror han vill ha. Dessutom betalar han. Haha! Skoja bara!

2 kommentarer:

  1. Haha! Snygging :)
    hoppas du kryar på dig gumman!! Glöm inte ge C lite oralt i morron bitti.
    hahaha... du är så rolig. kram!!! Saknar dig!

    SvaraRadera
  2. Jag skulle LÄTT kunna tänka mig att suga b..., nej jag menar vara hemmafru på heltid... Fan vad gott: Shoppa, träna, fixa naglarna och avskeda tjänstefolk. Lite munsprut får man räkna med. Nu gör jag ju det gratis ändå.

    SvaraRadera