tisdag 9 februari 2010

Fototriss: inuti.



Till denna veckans fototriss har jag faktiskt använt gamla bilder. Jag vet ju att man helst ska ta nya, men bilderna ska väl vara intressanta att titta på också och då fick det bli bilder från New York. Uppifrån och ner:
1. Inuti dessert truck kunde man köpa de mest delikata bakverk som bara smälte i munnen!
2. Inuti The fat black pussycat i Greenwich village hittade vi en jättesjyst bar där vi tog varsin drink.
3. Inuti the museum of modern art fanns det hur mycket som helst att titta på! Jag fick lov att välja en bild, men hade kunnat visa er massor!
Hoppas att det var lite kul att se dessa bilder och att ni inte dömer mig alltför hårt för att jag visar "gammalt material". :-) För fler inuti-trissar kolla här.

5 kommentarer:

  1. Kul triss, gillar namnet på baren.
    Oj då har vi gjort bort oss som använt mest gammal skåpmat till trissen;-)
    Men som du säger man ska ha något av intresse att visa också.

    SvaraRadera
  2. Jag visar själv gammalt material i min triss (det är snart tre år sedan jag åkte The London Eye). The Fat Black Pussycat ser trevligt ut. :-)

    SvaraRadera
  3. Sådana där "bakvagnar" brukar ha ett farligt innehåll, men väldigt gott! Kul att få se en "internationell" triss. /Anette

    SvaraRadera
  4. fasiken att jag missade den där översta när vi var i new york! hade säkerligen älskat bakverken, men blev mest förtjust i själva trucken! hihi, superfrän ju! den hade jag också velat ha på kort!

    SvaraRadera
  5. Åh, kul tolkning och hääärlig stad. NY vill man ju alltid tillbaka till. Den där dessert-lastbilen såg jag på TV. SÅ bra idé! Vet inte om jag hade vågat gå in i den där baren med det namnet. ;-)

    SvaraRadera