tisdag 23 februari 2010

Ett litet tips!

Är ni stolta ägare till en iPhone? Gillar ni dessutom att resa och vill veta vad som är inne och vilka hotell som är bäst dit ni ska? Då tycker jag att ni ska köpa er Design hotels nya guideapplikation på itunes.apple.com. Den kostar 149 kr och då får ni en ständigt uppdaterad guide över tio städer: Köpenhamn, Berlin, Paris, London, Amsterdam, Barcelona, Wien, Miami, Sao Paulo och Shanghai. Jag äger ingen iPhone, men min sambo gör! Han fick den billigt genom jobbet. Den som hade sådana jobb-förmåner... Jag skulle gärna läsa på lite om t.ex Amsterdam. Min bror bor ju där och jag har längtat i ca två år efter att åka och hälsa på, men det blir aldrig av! Nu ska vi ju till Thailand i sommar så det blir ingen Amsterdam-resa i år heller.... men nästa vår eller sommar, då jäklar! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar