måndag 22 februari 2010

En dag med oväntade händelser!





Satt och la upp bilder till mitt föregående inlägg fototriss med temat oväntat när det plötsligt springer förbi ett ganska litet rådjur ute på gatan. Den stackaren letar säkert efter något att äta! Jag hann ju inte med att fota, men det var häftigt att se! Snacka om oväntat...
Jag vaknade också oväntat med halsont och ont i kroppen idag. Har blivit sjuk- igen! Min sambo var förvisso dålig hela helgen i samma åkomma så det kan ju komma därifrån...
Solen skiner ute och det är underbart vackert! Det trodde jag inte så det var också oväntat. Vill visa några fler bilder vi tog igår så jag lägger ut några till- kunde ju inte visa alla i min fototriss.
Trots att jag är vissen så är jag oväntat sugen på att baka något, men vi får se vad det blir av den känslan. Den brukar inte vara så långvarig. Framför allt så brukar jag inte handla efter den utan mer gå och tänka på alla mumsiga muffins och andra bakverk jag skulle kunna göra, men sedan blir det liksom inget alls... till sambons stora förtret!
Ha en fin dag- gärna med något oväntat inslag!

2 kommentarer:

  1. trist med förkylning!
    hoppas du får till bakningen idag, själv tror jag att jag ska baka bröd. hade tänkt göra det igårkväll men det blev för sent..

    tack så jättemycket!

    SvaraRadera
  2. Sv: Okej, tack, kul att du gillar klänningen! =)

    SvaraRadera