torsdag 25 februari 2010

Lite löst babbel!

cora-s-s-short-dresspeggy-new-knee-skirt-dnadalton-stripe-scarfantine-striped-top-one-size
Visst är det konstigt att när man vet att man inte kan shoppa- (på minst tre månader!)- så blir suget desto större? Eller, det kanske inte är konstigt alls. I synnerhet när man är tjej. Satt och kollade lite på både Vero Moda´s sida och Vila´s. Fasen också! Det skulle jag ju inte gjort... fanns massor med snyggt, fast egentligen inte det jag ville titta på. Jag köpte senaste numret av plaza kvinna igår och där var det en sida med kläder som representerar army-stilen som kommer stort till våren. (Tydligen...) På den sidan fanns det flera plagg som skrek mitt namn! Men jag hittade inte dem på hemsidan... men, lika bra det!
Jag brukar inte gilla Plaza kvinna så mycket, men denna gången fanns det mycket att läsa. Dessutom påminde numret mig om att våren faktiskt är på väg! Tro det eller ej...
Idag bokade jag och sambon vår Thailandsresa! Nu vet vi att det faktiskt blir av och det känns riktigt kul och spännande! Phuket, here i come! Ja, om ca fyra månader då...

6 kommentarer:

  1. Konstigt nog blir jag helt tvärtom. När jag har dåligt med pengar blir jag totalt osugen på shopping, och kollar aldrig i affärer. Och det är som sagt för att jag tappar lusten.. :-) Vet ju ändå att det inte går att shoppa loss då, och därför "går jag i idé" tills jag får lön. Hehe!
    Härligt med Thailand! Då åker ni i sommar alltså?

    Ja jättehärligt att få prova ringar, längtar tills vi ska dit igen och testa ut storleken och göra vår beställning! Tjohoo!

    SvaraRadera
  2. Snygga kläder! Gillar den ljusrosa kjolen jättemycket! Och jag håller med, när man väl inte kan shoppa så hittar man en massa! Jobbigt :S Hoppas allt är bra! Kramar Emmy

    SvaraRadera
  3. Mmmm, jag vill också shoppa. Ja just det, det var ju det jag gjorde.. Pust...
    Varför skulle jag tailla upp... Du är ju lika ironisk som jag :)
    Puss

    SvaraRadera
  4. Sv: Men så konstigt, jag direktlänkade till skorna och det funkade och allting men nu då jag såg din kommentar gick jag in och kikade och ser ju att länken har blivit ändrad hur det nu kommer sig, ska fixa det direkt!

    Och yes dom heter marble, leopardmönstrade. Ja det var himla snällt utav henne men hon såg väl hur kär jag blev i dem helt enkelt :P

    SvaraRadera
  5. Åh den randiga tunikar gillade jag skarpt!!

    Kul att du gillar vårt nya badrum!

    Mvh

    Karin

    SvaraRadera
  6. Monika, du är bäst!

    SvaraRadera