torsdag 11 februari 2010

Apropå ingenting...

Vi i villa hade i julas en julkalender med en lucka varje dag där man skulle svara på frågor och kunde vinna fina priser. Nu ska de ha en fredagslucka från och med den 26:e februari fram till midsommar som funkar på samma sätt fast det är ju bara på fredagar då. Jag anmälde mig direkt! Jag är lite av en tävlingstok som sällan vinner, men ändå tycker att det är kul. :-) Bättre att "spela" på sådant än på t.ex hästar som kostar pengar. Nyfiken? Kika in här.
Nu är det möbelmässa i Stockholm. Ja, t.o.m designvecka! Ibland undrar jag varför vi bor i denna hålan... det är ju i storsta´n som det händer! Skulle gärna åka upp till helgen och gå på möbelmässan och även andra jippon som finns nu. Fast det får bli en annan gång...
Ni som bor i Stockholm eller i närheten kan ju roa er kungligt, jag är inte bitter! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar