måndag 22 februari 2010

Chokladmuffins i mitt hjärta...





Tidigare idag så strålade ju solen och då tog jag den första bilden på en krukväxt i fönstret. Tycker den blev härligt grön! Jag har redan bestämt mig för vad jag ska ha på mig i Thailand när min sambos bror gifter sig med sin fina flickvän. Klänningen som ni ser på bilden är köpt på rea på Sisters och jag älskar den! Halsbandet köpte jag på ett princesspe-party och jag tycker att det är så vackert med sina sötvattenspärlor. Det blir fint mot huden om man har fått lite solbränna innan.
Jag bakade faktiskt lite innan: muffins med banan och marshmallowshjärtan. Jag gick efter detta receptet. Leila som vanligt... Fast jag följde inte receptet helt för jag hade ingen mörk choklad utan lade några hjärtan i vissa av muffinsarna istället. Ska bli gott att göra lite kaffe och äta en nybakad muffins sedan, ihop med C. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar