tisdag 29 november 2011

Julfest!

Nu var det hög tid för en uppdatering! Vi har haft julfest med jobbet på Isaberg och det var så himla kul!! Okej, jag var väääldigt trött mot slutet av kvällen och mina vader var hårda som trästockar, men det var det värt! Överst står jag vid dessertbordet- mums! Nedan ser ni mig och tre fina jobbkompisar. Fr. vä; Carro, jag, Rebecca och Linda.
Det var underhållning hela kvällen med ett gång som uppträdde och sjöng. Superduktiga! Vet ej vad de kallade sig, men de fick verkligen igång alla i lokalen! På bilden under klappar vi takten till deras hårdrocksmedley som var det sista de gjorde och det var fullt ös medvetslös!

Fina Oscar och Emma. Puss på er!

Oscar sminkade både mig och Emma innan festen och det blev så himla bra!
Skulle kunna tänka mig att bli sminkad varje dag!

Apropå julfest så börjar ju Leilas julprogram på onsdag kl nio, kanal sju. Jag blir alltid så himla inspirerad av hennes program och oftast så otroligt sugen på att göra allt hon gör! Men gör hon en semi-freddo igen så blir jag tokig! Det har hon gjort i varenda bakprogram hittills och det är lite tjatigt...

Inget dåligt kök hon har! Här kunde man lätt gå loss och baka diverse mästerverk, eller hur?

Förresten; min bil är nu såld, till ett jäkla vrakpris! Men vi var ändå glada att bli av med den. Det var en utländsk man med familj som behövde en bil att skjutsa barnen till dagis med så vi får väl hoppas att det blir bra för dem.
Känner mig lite låst nu dock när jag inte har någon bil, men det ska vi ju skaffa så småningom.
Okej, det var min uppdatering för denna gången, jag ska försöka skriva oftare.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar