söndag 6 november 2011

Jag är kär!

Lisa RinnevuoHur snygg var inte den här tavlan då?? Av Lisa Rinnevuo. Gillar verkligen hennes målningar och nu har jag faktiskt börjat följa hennes blogg. Sjukt inspirerande! När jag var yngre satt jag i timmar på mitt rum och målade/ritade, men ju äldre jag blivit desto mindre har det blivit av sådant. Det slog mig att när jag nu inte kan lägga min tid på att träna- för tillfället- så skulle jag ju kunna låta min kreativa sida få lite plats igen. Åtminstone tills bebisarna kommer för sedan kommer man ju inte hinna med det heller. Tror jag i alla fall. :-)

3 kommentarer:

  1. Jag veeeet! De är underbara... Spraymålar va?

    SvaraRadera
  2. Otroligt coola! klart att du ska börja måla. Passa på medan det finns tid. ;-)

    SvaraRadera
  3. Om inte jag minns fel så fick du färger förra julen eller om det var till en födelsedag. Ypperligt tillfälle att använda dem nu :)
    //Katja

    SvaraRadera