måndag 14 november 2011

Ja, just det..!

Idag gick det upp för mig att jag faktiskt inte ska jobba på väääldigt länge! Kändes märkligt att veta att jag bara ska gå hemma nu i typ tre månader och vänta på bebisarna. Om det nu blir så länge...
men jag har massor med otroligt roliga saker att göra! Bl a sortera viktiga papper och sätta i pärmar, tvätta, laga mat, städa i den mån jag kan och... och... äh, jag kommer nog på något!
Redan har jag tappat kollen på vad det är för datum, men det är måndag i alla fall!
Igår var vi förresten på Tintin. Såg den i 3D med engelskt tal och jäklar vad snyggt gjord den är! Blev väldigt imponerad flera gånger. Människorna ser riktiga ut ibland och miljöerna är så detaljerade att man vill frysa bilden och bara studera allt. Dessutom var den bra och rolig, kan absolut rekommendera den!
Nä, nu ska jag göra ett försök att dammsuga lite. Claes har även denna helg kaklat och lagt klinkers på toan och det damm som blir när han kapar plattor sprider sig som ett gift över hela huset. Golvet i vardagsrummet är liksom vitt och man ser var vi har gått. Så jag måste faktiskt trotsa mina foglossningar lite och ta några tag med dammsugaren.
Ha en skön måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar