fredag 11 november 2011

Gräsligt!

Bara för att H&M gör ett samarbete med Versace så ska vi tycka att vad som helst är snyggt, eller??
Det här var något av det fulaste jag sett och de borde få betala mig för att jag skulle bära det! Herregud!
Nu är det bara jackan som är till salu- vad det verkar-
men ändå!
Sitter och fördriver tiden med att läsa tidningar och det var där jag såg den här bilden först. Jag fick en
hel kasse med tidningar av min kompis Emma och det är bättre än att få en påse lösgodis! Att ta fram de
glossiga magasinen och frossa i meningslöst skvaller, det senaste modet, (som man typ aldrig skulle ta på sig eller ha råd med), och en del försök till seriösa reportage är ju underbart! Ibland kan det stå något intressant, men oftast är det samma saker om hur man ska ta hand om sin hud eller sin kropp, vad man bör äta och inte och så vidare... men vi köper dem ändå, vi är båda lika svaga för dessa skvallerblaskor även om Emma nog köper lite fler än mig. Sedan när vi bläddrat igenom dem så byter vi med varann. :-)
Ganska bra upplägg ändå.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar