tisdag 8 november 2011

Tvillingträff

Sitter och väntar på Claes som ska komma hem och vända bara, för vi ska åka på tvillingträff. Det ska bli spännande att dels träffa andra par som väntar tvillingar och dels ett par som har tvillingar som vi ska få ställa frågor till. Dock tror jag inte man ställer de "rätta" frågorna innan man har sina tvillingar ute i världen, så att säga, för man vet inte vad man kommer behöva få hjälp med- om ni förstår. Ska bli intressant i alla fall.
Har bara varit hemma idag och gjort i stort sett ingenting! Så himla trött. Försökte sova en stund, men kom inte till ro. Så många tankar som snurrar i mitt huvud. Bl a om sjukskrivning. Jag är rädd för att jag behöver sjukskriva mig tidigare än jag tänkt, vilket är okej förutom sett ur den ekonomiska synvinkeln. Får väl bara trösta mig med att det inte är för evigt.
Nu ringde Claes, han är snart hemma. Då avslutar jag så hörs vi en annan dag. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar