söndag 4 september 2011

Guld är inte så dumt...



























Den här tröjan såg jag i Sofis mode, tror jag, första gången, på henne själv och tyckte då att den bara såg överdriven ut, men nu har jag sett den mer och mer och tycker att den är grymt snygg! Jag bryr mig inte om märken och gillar inte att köpa för dyra kläder, men om någon skulle vilja ge mig den i en lite dyrare present så skulle jag tacksamt ta emot! :-) 
Skulle gärna glida runt i den och kanske ett par skinnleggings i höst.
Har nyss varit och firat C:s äldste brorson som fyller sju imorrn. Han fick inlines, fotboll, halsband och en cool ring. En riktigt cool kille över huvud taget! C kunde dock inte vara med för han skulle spela in med bandet, men jag, "svärmor", hennes sambo, C:s bror och hans tjej firade och fikade. Det var jättetrevligt och mysigt!
Nu väntar jag på att C ska ringa och tala om att han är på väg hem så vi kan fixa någon kvällsmat. Dessutom fick jag med mig tårta hem så det blir väl lite kvällsfika också... fast jag inte borde!
Ha en skön söndagskväll!
Ni missar väl inte Idol kl åtta? Jag vill se hur Alexander Bard beter sig mot både duktiga som "mindre duktiga" talanger. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar