fredag 16 september 2011

Dödsmysigt!

Ikväll har jag lite "ensammys", med smörgåstårta och choklad samt pepsi. :-) C är på after work med jobbet och jag har avnjutit sista Idol-auditionen. Fasen, vad skön den där country-killen var! Jag tycker det är modigt att komma in och bara köra sin grej. Att Alexander Bard skulle dissa honom kunde man ju räkna ut, men han gick vidare och det tyckte jag var helrätt! Och så nervöse Andreas... hoppas att han fixar slutaudition för han är ju grym!! Kollar ni på Idol?
Snart ska jag lägga mig. Imorrn börjar jag 6:45. Gäääsp! Men det brukar gå bra bara man kommer till jobbet.
Har börjat läsa en bok som heter Dödens kemi av Simon Beckett. Den är så spännande att jag gärna lägger mig lite tidigare bara för att kunna läsa desto mer! Fick den av mamma som sa att den var bra och hon hade rätt! Som mammor ofta har.... :-)
Hoppas ni har en skön helg!

1 kommentar:

  1. Myspysigt! Ååå... jag såg att min kommentar på ditt förrförra inlägg inte gick fram.. så dumt!! Jag skrev i alla fall att jag är så glad för er och att det är så speciellt när man väl får "outa" att man är gravid och att det känns som att jag ska bli moster :) ungefär så!

    Det är verkligen så himla underbart, jag ler varje gång jag tänker på att ni ska ha twins!! Och behöver ni fler saker så säg till, jag har nog lite av varje efter både Viggo o Leia när det är dags! massa kramar till dig, C och de två små puffebusarna! <3

    SvaraRadera