lördag 24 september 2011

Travkväll och annat.

Go´kväll! Har nyss sovit lite på soffan efter att ha kommit hem från Kalmar.
Det var en annorlunda upplevelse att gå på travkväll med en massa människor man aldrig träffat och lyssna på en högljudd och upphetsad Janne Bylund som skrek i micken medan vi åt av den goda italienska buffén. Han drog lottnummer och lottade ut riktigt fina vinster, men vi vann tyvärr inget... jo, 45 kr på en dagens dubbel! Fantastiskt! :-) När loppen var sprungna så åkte vi tillbaks till hotellet och satte oss i lobbyn med något gott att dricka och pratade nån timme eller så. Det var nästan bäst på hela kvällen. Väldigt bra hotell, med supersköna sängar! Varje morgon när jag vaknar här hemma så har jag skitont i ryggen, men imorse efter att ha sovit i den sängen kände jag ingenting. Kanske dags att byta säng...
Vi tog en liten sväng på shoppinggatan i Kalmar innan vi åkte hem idag. Solen sken och det var jätteskönt höstväder. Kalmar är en fin stad och större än jag trodde. Jag köpte en kavaj på H&M. Sedan köpte vi varsin baguette från Subway som vi åt i bilen när vi hade åkt kanske halvvägs.
Allt som allt har vi haft väldigt trevligt!
Ikväll blir det ännu trevligare då vi ska till ett par kompisar och äta middag tillsammans med ytterligare ett par. Ska bli kul!

1 kommentar:

  1. Det låter som en trevlig resa och jag hoppas att kvällen tillsammans med era vänner blev bra! Är helt övertygad.

    Jag skulle vilja se din mage snart. Det är tre av mina bloggvänner som bara fått barn. Då menar jag att jag inget vetat. De har haft hela processen hemlig och helt plötsligt visar de barn på sina bloggar. Be nu Mr C att ta några fina bilder på dig!

    Kram

    SvaraRadera