torsdag 22 september 2011

VIP-kväll i Kalmar, det ni!

Hej hej! Hur är läget? Jag är lite trött, men solen tittar faktiskt fram idag mellan molnen så jag ska nog ta en promenad sedan.
Senare ska jag först träffa en kompis på A6 och sedan på "syjunta". Det ska bli jättekul att träffa alla tjejerna samtidigt igen! Ser fram emot skvaller, fika och kanske lite julgodisplanering..? Men jag är nog rätt tidig med att tänka på sådant. :-)
I morgon ska jag och C åka med ett annat par till Kalmar. Där ska vi bo på hotell och gå på Kalmartravet. Låter kanske konstigt? Det är något vi vunnit på jobbet genom att sälja bingolotter så jag och en kollega fick ta med våra respektive på denna betalda minisemester. :-) Vi ska få italiensk buffé och sitta med i Bingolottos VIP-tält där vi kommer få experttips inför finalen i bingolottos stoserie. Det är travfest med V65 och dagens dubbel. Janne Bylund som numera leder Bingolotto ska tydligen vara med. Han kommer lotta ut vinster på Bingolottohjulet under kvällen också. Låter väl som en riktig helkväll, va? Hehe, det blir nog kul!
Hoppas att ni har en fin helg!

1 kommentar:

  1. Jag vill byta med dig! Jag skulle till och med kunna föda ditt barn trots att jag är värdelös på det!

    Kram

    SvaraRadera