söndag 20 mars 2011

Rolig helg!

Hej hopp! Har haft en riktigt kul helg som avslutas med en sådan här fantastisk dag! Solsken och typ 13 plusgrader i solen, i love it! Igår jobbade jag och sedan blev det fest med en massa fina, roliga människor! Först tog jag och tre kompisar varsin hamburgare på Max, (observera smygreklamen, haha!), för att "grunda" med kolhydrater. ;-) På förfesten blev det soffmys och kattgos! Åh, vad jag vill ha katt! Killen vi festade hos har en urgulllig svart/brun liten kattjej och jag blev ju helt salig..!
Vi gick ut och skakade rumpa på samma ställe som sist, fast jag tyckte att musiken var lite sämre den här gången... en annan DJ, kanske. Det stod nå´t fetto och spelade- i min smak- urkass schlager på ena dansgolvet. Då gick vi och tog en drink i baren istället. Vi hade i alla fall en rolig kväll!
Har ni sett den här reklamfilmen? Jag har blivit helt såld på låten i videon! Älskar pianot!
Snart ska vi åka till stan och hämta min bil. Hoppas den står kvar... lämnade den på min arbetsplats parkering. Jag är ju lite patetisk, tog t.o.m ledigt idag bara för att kunna festa igår! Nästa helg blir en hemmahelg med sambon och kanske en lugn parmiddag... när jag sa till C att jag tyckte att vi bara kunde vara hemma så svarade han; "jag är ju hemma för det mesta..." Förlåt, älskling! Jag fattar piken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar