tisdag 29 september 2009

Soff-expert!

Är det någon annan än jag som snöat in sig på Idol? Jag fullkomligen älskar det!! I synnerhet de första uttagningarna, men även nu när det börjat på "riktigt" och tittarna har makten. Jag har tonvis med åsikter om hur deltagarna- eller; idolerna- sjunger, ser ut och har för kläder, men röstar gör jag aldrig. Jag är en s.k soff-expert som vet precis vilka som borde gå vidare och vilka som borde åka hem ögonaböj! T.ex; hur tusan såg han Peter Jöback-fjanten ut igår?? Vem hade stylat honom? det borde vara skottpengar på att se ut så! Som någon öst-statare från 80-talet med viss önskan att se ut som Boy George. Sedan sjöng han ju inte speciellt bra heller. Som tur var gick han inte vidare. Hehehe!
Förresten så var jag på Pablo Franciscos stå upp-show i lördags och det var riktigt roligt! Fast han var inte roligast, det var Flip! Kolla in honom! Pablo körde sitt vanliga race, men med några nya godbitar. Allt som allt en kul kväll!
Hoppas ni har en fin tisdag! Jag ska åka till Axevalla ikväll och gå på Ladies night. (På en travbana..??) Det ska vara modevisning, italiensk buffé och tips på travspel, så klart. Ciao!

1 kommentar: