tisdag 8 september 2009

Party-helg!





Hej! Hoppas att helgen varit bra och att veckan inte känns alltför tung redan! Jag har haft en helg i festens tecken! Först var jag på dans i sägnernas hus utanför Mullsjö. Scotts spelade där och det var fullt ös och massor med människor! Vi dansade hela kvällen och jag har nog aldrig varit så trött eller svettig som då! Tur att alla andra är lika svettiga så de inte känner lukten... :-)
I lördags hade vi kräftskiva och det var också roligt! Det åts kräftor, paj och chokladmuffins. Det dracks en hel del snaps- särskilt av en av deltagarna som senare hamnade i soffan, utslagen, men faktiskt kom tillbaks efter några timmar! Vi hade frågesport som jag och min "partner" vann! Priset var en oerhört snygg porslinskock... Tack, vad fint..! Allt som allt en mycket trevlig kväll som avslutades runt tre på morgonen. Så i söndags var man inte kaxig... jag brukar knappt festa någon av kvällarna på helgen nu för tiden. Det var värt det i alla fall!
Jag vann inte pappelina-mattan... buuhuu! Det blir till att köpa en, helt enkelt!

1 kommentar: