torsdag 24 september 2009

Lova och svär!

Säg efter mig:
Jag lovar och svär att jag aldrig någonsin ska köpa en skiva av Hans Edler!
I så fall måste jag gå genom skärselden för att renas.
Seriöst: har ni sett reklamen för hans skiva på TV?? Jag blir lika upprörd varje gång jag ser den! Hela han känns så ofantligt töntig samtidigt som jag får lite läbbiga vibbar av honom...

Nu till något helt annat: vill ni få makalös inspiration till ert barn/lekrum så kolla in hos decoratemebaby! Hon har gjort ett jätteläckert lekrum och jag gillar verkligen att hon skrivit ICA över den lilla affären hon byggt. Hehehe!
Ha en skön torsdag, själv kämpar jag på mot den äckliga förkylningen..!

1 kommentar:

  1. den reklamen måste jag ha missat! haha! fast det kanske var lika bra med tanke på din beskrivning ;-)

    jag hade också en affär när jag var liten, och pappa hade handskrivit texten ovanför luckan.
    åh vad jag längtar till att få inreda barnrum i framtiden! haha!

    tack ska du ha! japp, idag ska jag ta det lugnt!
    kram

    SvaraRadera