onsdag 23 september 2009

Jag gillar paljetter!



Ville bara visa några nya inköp jag gjort till sovrummet: överkast från Ellos samt två glittriga paljettkuddar från Maxi Ica för bara 49:90:- styck! De är bara en början på mitt försök att göra lite mysigare, finare samt lyxigare i sovrummet. Fortsättning följer...
Sista bilden är på en cupcake jag bakat, frusit in och åt upp idag för att trösta mig lite när jag bara går här hemma och snörvlar. Har ni förresten varit med om att papperet går sönder just när man fräser till? Ska inte fördjupa mig i detaljer, men det är en högst obehaglig känsla...! ;-)

1 kommentar:

  1. Du är väl värd både paljetter och cupcakes när du är förkyld. Det är så trist!

    Fint blev det i sovrummet i alla fall. :-) Hoppas att du kryar på dig snart.

    SvaraRadera