fredag 18 september 2009

På resande fot!

Jaha, så var det fredag igen. Den här helgen blir det inget festande då vi ska åka till dalarna och hälsa på mina släktingar. Min faster, farbror och några kusiner. Med oss har vi min mamma som även ska sova hos oss inatt för att spara tid imorgon. Vi får åka oheligt tidigt! Det tar ju några timmar till Avesta. Det ska dock bli kul att träffa dem, de är faktiskt min enda länk till pappa och så är de riktigt sköna lirare! Så där lugna och lite gnälliga i talet som dalmasar är, men jag älskar ju det! Sedan har de allt en liten jävel i sig för de kan vara rätt så frispråkiga och då är både min faster o farbror över 70 år!
Hoppas alla har en skön helg!
Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Låter som en kul helg! Alltid kul att träffa nära och kära. :-)

    Jag har faktiskt ingen koll på skalsidor. Vi gör våra skal själva. ;-)

    Ha en jättehärlig helg hos dalmasarna!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. -åh då blir det en kul helg kan jag tro!

    sv. ja visst skall man inreda med de fäger man gillar och mår bra av, jag tycker dock det är intressant med färglära och feng shui som menar att man faktiskt mår annorlunda med olika färger omkring sig... lite spännande!

    ha det gott!

    SvaraRadera