fredag 7 oktober 2011

TGIF

Hallå! God fredagskväll allesamman! Vad gör ni? Käkar tacos framför tv:n? ;-) Vi har ätit revbensspjäll med cole slaw och nu väntar vi på Idol. Jag är ju såld på det programmet! Tycker dessutom att det är flera grymma talanger med som jag håller på, men jag vet ju att bara en kan vinna. Gillar Robin, Emil, båda "Amandorna", Molly, Olle, Moa... ja, det är nog mina favoriter.
Imorrn ska jag till en kompis och fira hennes födelsedag som var för någon vecka sedan, men eftersom hon bor i Stockholm är det inte så lätt att träffas alltid. Nu är hon "hemma" i Jönnet så vi ska vara hos hennes föräldrar. Ska bli mysigt!
Hon har varit i Ullared och shoppat idag. Jag är sååå avundsjuk! Men vi ska ju åka. Typ när vi får nästa lön...
Nä, ska gå och vara lite social med Mr C som sitter i tv-soffan och undrar vad jag sysslar med. :-)
Ha en skön kväll! Jag njuter av att vara ledig den här helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar