måndag 31 oktober 2011

Det är mycket nu...

Oj, oj, jag ska säga er att det är mycket nu! Många stressande saker som snurrar i mitt huvud... som att vi måste byta våra bilar- båda två! Min klarade inte besiktningen och därmed blir det skroten för den, men jag kommer köra den ett tag till. Vi måste ju liksom hitta en ny bil innan jag kan skrota min.
Det är ju en hel del saker som ska göras innan man går på föräldraledighet, men det absolut svåraste är hur fasen man ska lägga upp sina dagar! Jag är jättestressad över det- redan! Okej, vi ska ha i februari, kanske tidigare, men då kanske ni tänker att vi hinner klura på det, fast jag blir ju inte klok på det! Skulle vilja att någon bara satte sig med mig och sa "så här är bäst för dig/er" och så gjorde vi så. Suck!
Sedan är det lite jobbtråkigheter också, eller inte så allvarligt, men jag är facklig representant och har fått lite frågor att ta tag i samt att jag har egna frågor som jag vill ha svar på. Det som stör mig är bara att personerna som kommer till mig inte ens är med i facket och så behöver de nu hjälp! Men skärp er och gå med i facket! Jag får ju inte göra ett dyft egentligen för sådana som inte är medlemmar. Ska se till att min vice ordförande- som det så flott heter- får ta över väldigt snart!
Ja, så ser det ut i mitt huvud. Irriterat, stressat och vet inte riktigt var jag ska börja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar