måndag 24 oktober 2011

Så var det måndag igen.

Hej! Nu gick det ett tag mellan inläggen igen, men ibland har man så mycket annat för sig att i alla fall jag struntar i bloggen emellanåt. Vi var och tittade på det där huset igår, men det motsvarade inte våra förväntningar och det är ju ändå inte rätt läge för oss att byta hem just nu. Så det var rätt skönt att vi inte blev tokkära i det. :-)
Har blivit förkyld igen... känns som jag är mer förkyld än frisk för tillfället. Hostar och snörvlar och blir förbannad för att jag inte kan sova ordentligt. Och inga "käcka" kommentarer om att det bara är att vänja sig för jag kommer ändå inte få sova när bebisarna kommit, tack! Finns tillräckligt med folk som verkar älska att få slänga ur sig sådana klyschor runt oss.
Ringde till försäkringskassan idag och beställde en blankett för att söka graviditetspenning. Hoppas på att det ska gå att få det.
Imorrn ska jag träffa mamma och gå en sväng på stan. Vi ska luncha ihop också. Blev nästan lite chockad när hon ringde igår och ville träffas på stan, hon åker inte gärna in om det inte är något särskilt. Så det var roligt att hon föreslog det. :-)
Nu ska jag göra mig iordning för jobbet. Hoppas er måndag är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar